En NY dag

En ny dag och nya förhoppningar. Jag var i Helsingborg idag och pratade med J. Vi har kommit fram till att vi inte kan bo ihop just nu av olika anledningar, så jag bor hos min syster ett tag. Med ett tag menar jag några månader. Min adress är kvar hos J, men jag bor inte längre där. Så träffas vi lite då och då och ser hur det går. Det blir nog bäst på det viset. Jag vill väldigt gärna bo med honom men vi behöver tid ifrån varandra och hitta tillbaka till hur det var tidigare. Vi är båda överens om detta, sen får tiden utvisa hur det blir. Det kändes bra sen iaf, vi kunde prata som normala människor och jag stannade i några timmar. Känns bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0