Fredag igen

Då var det helg igen. Tiden går fort! Igår blev det ingen utgång, Petra är sjuk plus att vi har alldeles för mycket att göra i skolan. Så det gjorde inte så mycket. Ska hem till Jeppelina ikväll, blir hon, jag och Emma. Vi ska bara sitta och snacka en massa skit. Egentligen vill jag gå ut, men det vill inte de två, så det kommer att bli en väldigt lugn kväll. Funderade på att ta mig till Helsingborg, sista bussen går vid ett, men jag får lite problem att ta mig till bussen så lättare att bara stanna där. Sen bör jag nog stanna där också. Jag och J kan behöva pausen, båda två. Imorgon åker jag ju till Malmö och ska festa loss riktigt ordentligt, sen på söndag tänkte jag sova hos syrran. Blir en välbehövlig paus. Ladda batterierna. Det behövs ibland.

 J fick för sig för ett tag sen att göra en enda stor jättespike i mitt hår. Gick lite sådär=) Här ser man verkligen hur smal jag blivit, alla har börjat säga att det syns i ansiktet nu.
Se skillnaden:
 ojojojoj......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0