Fredag kväll

Det blev ingen föreläsning. Läkaren kom först vid halv två och skrev ut honom. Men han mår jättebra efter omständigheterna, är just nu och lämnar Jonas i Höganäs. Så det känns bra!

Och så var kvällen kommen. Jag ska ut med Marita ikväll, en ny bekantskap. Jag träffade henne för ett tag sen när jag och J var på en hemmafest, och vi kom riktigt bra överens och hon ville ha mitt nummer hehe. Jag messade henne en gång och skrev att när jag flyttat hit så får vi hitta på ngt, jag känner ju ingen här! Och det tyckte hon definitivt att vi skulle göra. Denna helgen hade jag inget inplanerat, så jag frågade henne om vi skulle göra ngt, och det blir att vi ska ut en sväng! Ska först hem till henne, sen får vi se vart vi tar vägen. Ska bli roligt iaf! Det är svårt att skaffa nya vänner, känner ingen här så direkt, så får hoppas detta går bra hehe. Men det gick ju bra sist, så varför inte nu?

Imorgon blir det kanske Malmö, men jag ska höra med J först om han vill hitta på ngt. Det är ju trots allt Alla hjärtans dag. Även om jag inte måste fira den så är det ju kul att vara tillsammans iaf.

upd. Vi ska vara hos mig istället=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0