Fredagen den trettonde

Undrar hur många som har det till rubrik idag? För mig är det en någorlunda bra dag än så länge iaf. Det dåliga var att jag vaknade klockan fyra och kunde inte för mitt liv somna om. Började tänka på all stress. Vid fem tänkte jag att jag får försöka att lugna ner mig, och gick in på kurshemsidan för att se om hemuppgifterna kommit upp, har inte hört ngt om det och vi har två st som ska in den 23:e. Då såg jag att en av dem kommit upp iaf, plus att föreläsningen jag trodde jag missade i onsdags var flyttad till måndag! Så jag har inte missat den! Det kändes genast mycket bättre. Sen så har jag varit lite bekymrad över idag, för J kommer ju hem men hur? Jag har föreläsning klockan ett som jag verkligen behöver gå på, men det var snack om att han skulle bli utskriven efter lunch. Jaha, men vem ska hämta honom då? I värsta fall hade jag skippat föreläsningen, för J går före, men så ringde han nu och sa att jag kan hämta honom mellan tolv och kvart över tolv. Kanske blir jag fem minuter sen till föreläsningen, men mycket hellre det än att missa hela. Och så behöver jag inte behöva undra hur J tar sig hem eller ngt. Så det känns skönt! Ordnade sig på bästa sätt.

Äcklig mardröm hade jag inatt, brukar inte ha riktiga mardrömmar. Vaknade helt kallsvettig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0