Frosseri

Just nu sitter jag i Helsingborg hemma hos J. Och det känns verkligen som att jag är hemma hos honom, inte att det är mitt hem också. Och det är nog lika bra att det känns så, annars hade det väl varit hundra gånger jobbigare. En dag blir det förhoppningsvis mitt hem igen, men det får tiden utvisa. Ett steg i taget.

Iaf, så passar jag på att slappa. Tittar på första säsongen av House, frossar i chips och läsk. Ja, okej, slängde precis i en maskin med tvätt, men det sköter ju sig själv sen. J är iväg och kör på is =P Har inte en aning om när han kommer hem, men han har också bara varit borta i två timmar, så han är nog borta ett bra tag till hehe. Så därför passar jag på att vara ensam och inte göra ett piss. Borde plugga men sakerna är i Kattarp, så det får vara så helt enkelt. Sätter mig nog någon timme ikväll och läser. Är så fruktansvärt back, att ibland vet jag inte om jag kommer att klara det här. Hade jag garanterat haft ett jobb hade jag faktiskt tagit en paus, även om jag snart är färdig. För just nu vet jag inte om jag blir färdig överhuvudtaget, samtidigt som jag drar på mig massa lån. Kanske man ska börja titta runt efter något lärarvikariat eller ngt. Kanske. Jag ska iaf inte tänka på allt som måste göras, utan ta en dag i taget. Mår liksom inte bra av detta, det tär på en. 

Nu ska jag se ännu ett avsnitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0