Halvvägs åtminstone.

Ingen skola idag. Men jag har iaf gjort uppgiften och ska skicka in den strax. Nej, jag blir alldeles för stressad, jag ska istället baka kanelbullar idag. Är sugen på att shoppa en del idag, det blir jag ibland när jag är deppig, är lite terapi liksom. James och Jonas åkte precis iväg för att bli klara med det sista inför ikväll, då är det club harmony och James ska vara dj. Jag ska dit, men blir nog bara snabbvisit för jag är inte alls sugen på det. Jag vill spara mig till imorgon dessutom ;) Då blir det fest!

Fortfarande jätteförvirrad när det gäller James och mig. Fattar noll. Känslan i kroppen är allmänt bättre dock, men blir väl så efter alla endorfiner från igårkväll ;) Jag vet fortfarande inte hur jag ska agera, reflexen att fly kommer hela tiden. Har mycket svårt att klara denna situationen.

Blir nog till att shoppa skor idag. Kom på att skopunkten ligger nära här, perfekt=) Fin födelsedagspresent hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0