Hemma

Igår var jag inte i skolan och idag har jag ingen skola. Tänkte plugga en massa. Mår lite bättre, så får ju passa på. Ska rensa upp på skrivbordet så att jag kan sitta här i lugn och ro. Slutar med att jag städar hela sovrummet, plus att jag slänger i en massa ny tvätt eftersom jag tömmer det torra. Jag vill ha en torktumlare. Livet hade varit så mycket enklare då. Men ska väl inte klaga, inte alla som har tvättmaskin i sin lägenhet iaf ;)

Blir ingen utgång imorgon, för vi har en massa att göra i skolan, så nog bättre att låta bli. Men fredag och lördag gäller fortfarande! Jag kan verkligen behöva göra något på egen hand på ett helt eget håll. Jag tycker om att vara med J, men vi kan nog behöva paus från det båda två. Då han kan vara hur impulsiv han vill och jag inte behöver fundera på vad som ska hända härnäst.

Ska bara berätta att denna kursen är svintråkig!! Ekonomisk samhällsgeografi...bläh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0