Hemma igen

Nu är jag i mitt hem. Sov hos J ännu en natt. För att han frågade om jag inte kunde sova där inatt, vilket han sen ändrade till "du gör som du vill". Nästa gång han gör det åker jag hem. För inatt sov han på soffan, och då undrar jag vad jag gör där överhuvudtaget. Nu ses vi inte varje dag längre, så det känns som att då borde vi åtminstonde sova i samma säng när vi har möjlighet till det. Nu har jag sovit där tre nätter irad, och så kan det ju inte fortsätta om vi nu ska ha en paus i från varandra. Jag vill träffa honom varje dag men då känns det onödigt att jag bor hos syrran alls. Plus att helgen inte har varit helt bråkfri vilket visar att vi fortfarande behöver vara ifrån varann. Till torsdag iaf=P Sen måste jag dit, börja förbereda inför festen på lördag. Tänk, denna veckan blir jag 25 år gammal. Helt otrolig.

Idag började den nya delkursen och jag har inte lämnat in ett piss på den förra kursen. Så massa plugg har jag att vänta. Äter lite mat just nu, sen ska jag koka kaffe och sätta mig med böckerna. Är ensam hemma i åtminstone tre timmar till, så något bör jag få gjort. Sen smiter jag nog upp på rummet och sätter mig och läser. Ska bara läsa till onsdag, så det kan jag göra uppe på rummet. Med andra ord så är jag ledig imorgon, så får blir sovmorgon och sen råplugg.

Apropå sovmorgon vaknade jag fyra idag. Och kunde inte somna om, gick upp klockan sju. Så ganska seg i skallen.

Men jag dricker o'boy=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0