Operation

Idag opererade J bort sina mandlar. Standardoperation som tar en halvtimme. Men jag har inte en aning om hur det har gått för det var inte säkert att jag fick vara hos honom på uppvaket, så jag åkte hem istället, så Callie inte skulle behöva vara själva hela dagen. Han ska ligga där i fyra timmar nämligen, så då hade han precis kommit tillbaka till avdelningen när jag behövt åka igen. Så jag sticker dit nu snart istället. Jag ska ringa om en kvart och se om han är tillbaka eller om han är på väg. Jättejobbigt är det att inte veta ngt. Fast hade det gått allvarligt fel så hade hans pappa hört av sig. Men det jobbigaste av allt är att jag vet att han ville att jag skulle vara där när han vaknade. Han sa "gör som du vill", men det gör han alltid, kan inte säga exakt vad han vill att man ska göra. Usch, undrar hur han har det nu. Jag tror jag ska ringa nu istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0