Party!

Jag börjar riktigt se fram emot denna helgen nu! Kom precis hem från Väla, där jag hittade min svarta klänning! Jag har letat efter en sedan min gamla blev för stor. Man måste ha en svart klänning i garderoben, det passar till alla tillfällen. Storlek 36 var den också, det bör ju INTE bli för stort. Någonsin. Jag gillade den så mycket att jag köpte den i en annan färg också, turkos tror jag att det är. Är så dålig på sådana färger, helt blå är den iaf inte, men den är lite mörkare. Jaja, snygg iaf och den ska jag ha på min födelsedag! Skönt att ha det klart. Ska se om jag kanske köper skor till, men det är ett stort kanske. Sen hittade jag två boleros också, har letat efter det i evigheter. Lite tunnare så jag kan ha dem hela året, inte bara under det kalla halvåret. En rosa och en svart. Den svarta klänningen och den rosa boleron ska jag ha imorgon=) Så är jag schlagerfin hehe. Ikväll klär jag inte direkt upp mig, vi ska inte ut ändå. Men tillräckligt fin för att kunna gå ut om jag vill hehe.

Sprit fick jag köpt också hehe, blir bubbel båda dagarna! Gott! Nu ska jag ta igen mig, ordentligt...roligast blir det imorgon, ut och dansa=)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0