Pluggeliplugg

Inatt sov jag inte lika bra. Vaknade vid två, behövde gå på toaletten. Vaknade nog några gånger till efter det också. Vet inte, kanske jag redan har fått sovit ut och återgår till gamla vanor igen. Oavsett så känner jag mig ändå pigg i huvudet, så idag tänkte jag faktiskt börja plugga redan nu. Igår väntade jag till efter tio innan jag började. Men varför inte börja redan nu om jag nu är så pigg? Hundarna är mycket lugnare idag, nyhetens behag är väl över och de busar inte hela tiden och skäller på minsta lilla ljud så här är lugn och ro, och jag har inte någon som helst lust att lägga mig i soffan och glo på tv.

På lördag ska jag ha kalas för familjen, fyller ju 25 nästa vecka=) Tänk så fort tiden går, jag ska bli tant nu! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0