Singel.

Idag gjorde jag och James slut. Han kan verkligen välja sina dagar också, kunde inte ha väntat till imorgon. Nu blir det ingen 25årsfest ikväll, och min födelsedag har förstörts helt och hållet. Mitt hjärta är krossat, men samtidigt så känns det fruktansvärt skönt, som en sten har lättats från mitt bröst. Nu behöver jag inte kämpa för ett förhållande där jag inte mår bra. Nu finns det inget jag kan göra längre, och det är en lättnad. Beteendet som James visade idag gör det hela mycket lättare också. Ja, jag är ingen ängel. Men jag skulle aldrig bete mig som han gör. Det finns olika sätt att hantera saker som det här, och han har valt fel sätt, kan ju bara hoppas att han beter sig rätt hädanefter. Jag ska hämta mina saker så snart som möjligt, sen har vi inte längre något med varandra att göra. Synd, för hade det slutat på ett bättre sätt kunde vi ju fortfarande haft kontakt, varit vänner. Men helsike heller att det kommer att gå nu, jag har blivit alldeles för sårad för det.

Så ikväll blir det hemmakväll, ska titta på ett avsnitt av greys anatomy nu och kanske få sova en timme innan melodifestivalen börjar. Nästa helg däremot blir det utgång i Malmö =) Vi ska ha en riktig singelkväll, blir väl en fyra-fem stycken hemma hos Petra med utgång därefter. Sa till Petra att det kommer att förekomma en del hyss då=P Nej, men jag vill ut och dansa och ha roligt först och främst, utan att behöva avsluta kvällen med bråk för ingenting. Ska bli skoj!

Nu ska jag deppa till greys.

upd. nej jag struntar i greys och ska försöka sova istället. Men har funderat på det, jag tror inte james ville vara i ett förhållande längre men vågade inte göra slut, så därför muckade han gräl med mig så mycket han kunde för att få en ursäkt att göra slut. Varför var han annars så snabb på att sätta sig som singel på facebook t ex? Tog inte ens en halvtimme liksom. Och det är bara patetiskt. Får se hur länge han klarar vara ensam, verkar ha problem med det. Fast iförsig, han har ju Jonas hos sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0