Sova?

Nu ligger jag här i sängen och ska försöka sova. Frågan är hur det kommer att gå. Hoppas att jag sover som en gris. Kan behövas. Det är nyttigt iaf för mig att vara här, får en chans att komma bort och tänka igenom saker och ting. Att få en chans att känna att allt inte är skit, att framtiden inte behöver se så dyster ut. Jag vet inte hur det kommer att bli, men oavsett vilket håll det går på behöver det inte vara negativt.

Det enda jag känner är så trist, är att det är alla hjärtans dag idag. Det var verkligen inte så här jag hade tänkt mig den, och känns tungt i hjärtat att jag ska ligga här ensam och J ligger ensam hos sig. Eller ja, det vet jag ju egentligen inte, han kan ju ha piggnat till och hittar på ngt. Jag hade köpt en present till honom, lite alla hjärtans dag plus att vi skulle firat fyra månader imorgon. Ja, nu kan man förstå varför jag inte skrev så många månader framöver våra dagar, hur länge vi varit tillsammans. Kände att detta var på gång.

Presenten gav jag till honom iaf. Undrar om han öppnat den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0