Städar

Det är något nytt jag har börjat med den senaste tiden, Att städa när jag är upprörd. Det får gärna fortsätta=) Fast förstås, det blir det ju jäkligt stökigt om man har ett perfekt förhållande=P Det är en sak som jag märkt mognat sedan mitt andra förhållande, jag trotsar inte genom att strunta i att städa, utan gör istället det självmant. Okej, det kan gå långt mellan gångerna emellanåt, men det beror på vad som händer för övrigt i livet. Det tar inte lika mycket emot längre att hålla rent. Ja, det låter väl jättekonstigt för vissa, men jag var kvar i tonåren väldigt länge när jag och Dean var tillsammans. Bad han mig om något så var reflexen att inte göra det, typ "du bestämmer inte över mig". Det kan fortfarande sitta kvar ibland, men det mesta är borta. Skönt när man själv kan se förändringen.

Sen är det mycket roligare att hålla i ordning här av någon anledning. Jag gör oftast inte det för min egen skull, jag gör det för J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0