Tredje natten

Då var det tredje natten som jag sover här. Stället som numera är mitt nya hem. Men jag känner mig ganska hemlös faktiskt. Tänk om det inte fungerar för J och mig? Då måste jag hitta ytterligare ett nytt ställe. Okej, jag får bo här så länge jag behöver, men jag kan ju inte bo här hela livet. Nej, nu ska vi inte tänka sådär.

Handlade hem lite saker iaf idag, som eget schampoo och tvål och sånt. Har ju ett eget badrum=P Med dusch och bubbelbadkar, dubbla vaskar, bidé...Värsta lyxen=) Nu gäller det att göra det hemtrevligt här. Göra mig hemmastadd. Kommer ju iförsig att sova hos J emellanåt, kommer nog att kännas mer hemma där än här. Första gången blir på fredag, ska först festa lite i Lund, sen sover jag hos honom. Tänk så länge vi ska vara ifrån varandra. Kommer att sakna honom som en galning. Men det är väl bra=) Det känns faktiskt lite pirrigt igen, sådär som det kändes i början. Jag har visserligen alltid pirrat när jag tänkt på honom, även när det varit som värst, så något är där ju.

Framför mig har jag tre dagar fulla med plugg. Alla är iväg på sina saker, så det blir jag och hundarna. Nu minsjäl ska jag komma ikapp. Nästan iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0