Trött

Idag är jag inte mig själv. Sov till halv elva, men kunde inte ta mig upp. Blir ingen skola idag, kan kan verkligen inte. Kan vara att jag börjar bli sjuk, passade Viktor förra veckan när han var jättesjuk, och i söndags var Micke jättesjuk så inte konstigt om jag blir smittad. Immunförsvaret är nog inte vad det bör vara efter den senaste tiden. Och jag tror jag hade lite febertoppar inatt, svettades som en gris emellanåt.

Sen mår jag inte bra i sinnet heller, det är precis som att nu kan jag börja slappna av och då tar kroppen det på allvar och jag får känna allt jag inte låtit mig känna innan. Jag ska göra mig en smörgås, ge hunden mat och ta ut henne, sen blir det sängen för resten. Ikväll får det blir plugg,  just nu klarar jag inte det. Jag ska nog minsann ha lite kaffe också, det dricker jag inte så ofta nuförtiden, hade varit supergott!

Annars blir det en väldigt social vecka, eventuellt blir det utgång i Lund på torsdag, sen blir det hem till Jeppelina på fredag och tillslut utgång i Malmö på lördag. Som gamla goda tiden=) Jag ser fram emot det, verkligen. Kan behöva få annat att tänka på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0