Vad tiden går

Insåg igår när jag skulle sova, att det var onsdag. Jag har varit här sen i lördags! Tiden går verkligen. Synd bara att det inte blir mer vår för var dag, det blir snarare mer och mer vinter. Livsfarligt att gå ut med hundarna nu, speciellt när det är hundar som drar, för under snön ligger isen som kom igår. Imorgon kommer man tillbaka till civilisationen igen. Egentligen har jag en föreläsning, men funderar skarpt på att skippa den. Jag behöver plugga. Så sitter nog och pluggar några timmar, sen åker jag till J på eftermiddagen. Som jag längtar efter att få träffa honom igen! Vi har inte varit ifrån varandra så här länge, sen typ....ja vet ifan. Svinnyttigt är det. På lördag ska jag baka tårta, sen på eftermiddagen kommer familjen på kalas här i Kattarp. Jag är så nyfiken på vad jag kommer att få! Jag vet att minst två syskon har lagt ihop till något...ja, jag har inte en aning för det är inte någon som har frågat mig vad jag önskar mig. Så ska bli spännande=) Sen nästa helg, blir det fest. Jag kunde fortfarande ha den hos J, så slipper jag åka till Malmö med alla saker. Annars skulle det blivit hos Petra. Är bra att sprida ut kalasen så över två helger, känns som jag fyller år i en vecka =P. Själva födelsedagen är på onsdag.

Jaha, om man ska ta itu med dagens pluggande då. Sov till tio för hundarna för förvånansvärt tysta idag. Jojomen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0