Då var man här igen

Sitter här i lägenheten i Landskrona. Sov faktiskt ganska bra i natt, sov så gott att jag vaknade innan klockan ringde. Kände på mig att det inte var lång tid kvar, men jag vägrade titta vad tiden var. Vet jag inte kan jag alltid somna om. Men det var inte långt som jag trodde, hann inte somna om. Men ändå längtar jag tills jag får komma hem igen, vill sova mer. Jobbar delad tur idag, så är ju hemma igen om några timmar. Jag hoppas att jag får en lugn runda, det är åtminstone helg så inga städ eller dusch osv. Bara en morgon kvar att vakna!

J och jag var på Väla och shoppade igår, han fick köpt lite underkläder och tröjor, jag fick köpt underkläder och en söt topp. Sen fick jag handlat för presentkortet jag fick av J i julklapp, det blev två snygga klockor och en jättefin ring. Jag tycker om när det är rea=) Blev jättenöjd, så nöjd att jag sov med ringen på inatt vilket ledde till att mitt finger svullnade lite för det bröt cirkulationen när jag sov på handen så att säga hehe. Synd att jag inte kan ha ringen på nu på jobb, men klockan ska jag ha iaf!

Jaja, får väl börja göra mig färdig. Snart behöver jag inte jobba på helgerna mer, och det känns så skönt så jag vet inte vart jag ska bli av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0