Fira

Nu är jag äntligen av med lägenheten! Fast det var lite vemodigt, när jag gick omkring där i den helt tomma lägenheten kom känslorna tillbaka från när jag flyttade in. Det var min första helt egna lägenhet, stod helt själv för första gången. Nu är den tiden över. Jag vet ju inte hur framtiden ser ut, kanske har jag en egen lägenhet någon gång igen, men det blir ju aldrig min första. Och det är en fin lägenhet.

Jag ville fira iaf, trots att jag var helt utmattad efter allt. Så det blev till att köpa kläder=) Äntligen har man råd att göra det igen. Blev en del, är så nöjd så. Har fått upp ångan dock, skulle lätt kunna köpa mer! Men det får bli till nästa månad. Har ju en hel garderob att fylla upp/byta ut nu efter att ha gått ner 15 kg=)

Skulle egentligen träffat tjejerna ikväll, men det ändrades till nästa fredag. Så nu ska jag vila ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0