Flytten

Ja, då var veckan här. Veckan då den stora flytten sker. Och det blir svinstressigt. Där får man för att man inte har framförhållning. Det som stör lite är att jag ska hem till syrran imorgon och vara barnvakt, men sen å andra sidan så behåller hon Callie sen tills vi flyttat. Det är rätt skönt, så slipper jag tänka på henne. Mitt största problem just nu är att jag behöver lådor, för de räcker inte. Jag tog hit ett par lådor igår, har tömt den ena men jag vet inte riktigt hur jag ska få tillbaka lådorna igen. J är hemma från jobb så kanske jag kan ta bilen igen. Men jag måste kunna tanka bilen och det är lite snålt med det just nu. Usch, men det blir nog den bästa lösningen. Kör till skolan, sen efter skolan åker jag till Landskrona och packar en del innan jag åker hem igen. Det tråkiga är bara att jag har föreläsning mellan tre och fem idag. Så man kanske kan förstå varför veckan är så stressig. Ingenting klaffar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0