Inget bra alls

Jag vet vad mitt nyårslöfte ska bli iaf. Inte reagera så hårt på allting, och defintivt inte dricka för mycket förrän jag slutat reagera så hårt på allting. Senaste tiden har jag mått lite sisådär, trodde jag började bli bättre men nyår visade att jag inte kommit så långt. Jag förstörde nyår, iaf slutet på det, för några personer, inklusive mig själv och J och det är inte acceptabelt. Och jag reagerade kraftigt, men saken är den att jag har fått en blackout, vilket jag aldrig får. Jag minns att jag blev irriterad för en sak, men nästa minne jag har är att jag står och storbölar och har inte en aning om vad som hänt. Så dricka med måtta är det hädanefter. Jag menar för guds skull, jag blir 25 nästa månad och kan inte hålla på med tonårsfjanteri. Jag skyller iaf inte på någon annan än mig själv och nu är det bättring som ligger på schemat.

Nu har månaden kommit som jag gått och väntat på! Jag flyttar hit snart=) Slipper fara fram och tillbaka, slipper jobba och slipper landskrona. Pengarna rullar in denna månad så inga mer pengabekymmer. Detta året kommer att bli bra, känner jag på mig. Speciellt när jag varit på botten, då kan det bara bli bättre! Känns riktigt bra helt allmänt. Ikväll åker jag till Landskrona, ska vara där till söndag, så bara två nätter. Sen sover jag inte där mer! Ska försöka att packa en massa lådor, kom inte så långt sist eftersom jag var så trött. Vad är det, tre veckor tills jag flyttar?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0