Inte alls bra

Min mage är verkligen inte bra. Har väldigt svårt att återhämta mig från magsjukan jag hade. Måste bero på mitt magbråck, för alla andra som blivit sjuka är bra nu. Idag trodde jag att jag skulle spy igen så illa jag mådde. Kan inte äta för att jag inte har aptit och trycker i mig saker ändå för jag blir så svag, vilket resulterar i att magen inte kan smälta det och jag sväller och mår illa och kan inte ens dricka vatten för det säger stopp. Och sen är det inte bra andra hållet heller men det behöver vi inte ta här=P.

Detta har lett till att jag inte fått pluggat ett smack idag. Inte alls bra! Har seminarium på fredag och tenta nästa vecka. Och jag som måste städa också...Det får gå först eftersom jag måste ju lämna tillbaka nycklarna, så får jag plugga när jag får tid till det. Imorgon blir det ju heldag med städningen, är jag effektiv kan jag ju alltid hoppas att jag blir helt klar, men det är väl önsketänkande. Får göra mitt bästa helt enkelt.

Nu är Callie hemma igen! Har saknat henne, fast det var rätt skönt att slippa tänka på henne dessa dagarna, hon har haft det bra i Svedala. Har grävt hål och sprungit en sväng på åkern och sånt=P Buse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0