Jobb=)

Idag ringde de från den skolan jag sökt jobb på. De vill att jag ska jobba imorgon förmiddag=) Jag hade ju tänkt att åka till Landskrona och fixa det sista med flytten, men jag hade förmodligen bara sovit till elva och kanske varit i Landskrona tidigast ett, så jag kan ju lika gärna jobba istället hehe. Plus att jag ville inte säga nej med tanke på hur lång tid det har tagit mig att få registerutdraget från polisen och så. Kanske de inte hör av sig igen om jag tackar nej nu. Ska faktiskt bli roligt! Jag ska ha både sjuorna och åttorna, hörde inte riktigt vad hon sa, men det var samhällskunskap med sjuorna och sen tyckte jag hon sa NO med åttorna, men när jag tittar på deras schema på nätet är det nog SO där med...hoppas det är historia=) Och bara fram till lunch, lagom start tycker jag. Det som är kul på denna skolan också är att det bara finns en sjua och en åtta, inga nior än eftersom de precis startat med högstadieklasser, från 2007. Mysigt. Man lär nog verkligen känna sin klass då!

Trött som in i helsike är jag, var vaken halva natten för cecilia blev sjuker, och J fick komma och hämta mig i Lund eftersom tågtrafiken stod helt stilla så jag kom typ precis hem. Callie är kvar hos Lotta, så nu ska jag ta en riktigt lugn kväll och ladda batterierna inför några hektiska dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0