Kliar i fingrarna

Det har redan börjat klia i fingrarna här hemma nu. Nu vill man börja få i ordning och inreda som vi tänkt och sånt. Men det får ta sin tid. Får bli av med den andra lägenheten helt först. men idag tänkte jag ta en paus, har föreläsning klockan tre så jag ska nog sitta och läsa lite innan jag åker dit. Sen imorgon ska jag vara hundvakt och på kvällen kommer Lotta på besök och lämnar Callie. På onsdag har jag inget inplanerat så jag tänkte ta det som städdag. Hålla på hela dagen och skrubba och skura. Slänga allt skit och så. Sen får resten bli på torsdag. Jag kan ju inte behöva mer tid än så, det är ju inte en massa möbler som ska flyttas och rengöras. Köket tar väl längst tid med alla skåp, men annars är det nog rätt lugnt. Hoppas jag=P.

Det gick förresten rätt bra på jobb i fredags. Jättefin skola, luftig och ny. Jag hade först åttorna i halvklass i SO, därefter sjuorna i halvklass i SO. Sen slutade jag elva! Skolassistenten frågade om de fick lov att ringa mer och om jag kunde tänka mig att även vara på mellanstadiet. VIlket jag kan. Och redan idag ringde de! Om imorgon och på fredag. Jag kan inte ngn av dagarna, men det är ju lovande iaf! Hoppas de ringer fler gånger=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0