Konstig känsla

För första gången på evigheter behöver jag inte stressa. Uppsatsen är klar och jag har inget jag måste plugga för tillfället. Jag kan göra precis vad jag vill! Inget jobb, ingenting. Så det har blivit att jag har börjat städa undan lite här hemma, började bli lite småknäpp på röran. Jag har till och med bäddat sängen!=) Alldeles strax kommer J hem på lunchen, sen ska jag åka till Landskrona med bussen halv två.

Har dock fått reda på litteraturlistan inför nästa kurs, och en av böckerna har jag redan, så jag tänkte börja läsa i den så snart som möjligt. Hade varit skönt att vara före för engångsskull. Det är bara två kapitel så bör ju inte vara några problem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0