Ledig

Jag är ledig men ändå sitter jag här sju på morgonen. J åkte till jobb och jag tog ut Callie, men sen tänkte jag kolla läget på datorn, så fastnade jag lite. Går nog och lägger mig igen, men somnar jag inte så sätter jag igång tv'n. Det enda jag måste göra idag är att titta på uppsatsen, och det tänkte jag göra i eftermiddag.

Igår slingade J mitt hår=) Blev jättebra, är lite blondare nu hehe. Han tog rätt mycket av håret så det är en relativt stor skillnad. Det tog en evig tid bara, och ont som sattan att dra håret igenom de små hålen i hättan. Jaja, det var värt det. Roligt med lite förändringar emellanåt!

Näe om man skulle ta och lägga sig igen då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0