Överväldigad

Så känner jag mig just nu. Det börjar bli för bra, och lusten att skippa skolan blir allt större. Men jag ville verkligen inte börja skippa saker redan, hamnar redan efter då jag inte får tid att läsa eftersom allt annat tar upp så mycket av min tid. Däremot får jag nog skippa föreläsningen på fredag, så att jag har hela dagen på mig att fixa i lägenheten. Det bör jag hinna, för igår fick jag en överblick över hur mycket som är kvar att packa, och det är inte så mycket. Det mesta ska slängas, så därför känns det som att det är mer än vad det är.

Men jag tar bilen även idag. Jag är så trött coh hinner inte med någonting, inte ens att ta det lugnt, så jag tar bilen så att jag kan ha en lugn förmiddag. Kanske jag kör in om Landskrona på vägen hem och plockar med mig mer böcker. Det är ju de som väger, och jag vill inte slösa lådor på det. Egentligen skulle jag ta tåget till lund, sen till helsingborg och hämta callie, sen åka till landskrona och packa och sen åka vidare till syrran vid sextiden. Hur jag tänkt hinna med det vet jag inte! Inte när föreläsningen slutar klockan två.

Det som gör att jag blir överväldigad, är att samtidigt som jag måste fixa med flytten, måste jag ta hand om allt annat här hemma också. Och jag vet inte hur mycket mer jag orkar, får se när denna veckan är över. Kanske blir det bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0