Sista dagen!!!

Då var den äntligen här! Min sista arbetsdag! Och jag har ingen som helst lust att jobba, men jag får ju göra det. Det störiga är liksom att jag jobbar till fyra, kommer vara en oändlig dag. Svinigt kallt är det ute också, stackars Callie fick en minirunda för jag trodde jag skulle trilla sönder. Det gick bra att jobba i går kväll, men jag hatar att jobba morgonen efter, man är verkligen sliten i kroppen då. Får väl gå och lägga mig tidigt ikväll, sen kan jag ju sova länge imorgon. J har tydligen haft storstädning, så jag kommer hem till en fin lägenhet=) Det ser jag fram emot. Ja, och så ser jag ju fram emot att komma hem till J också förstås ;)

Känner mig lite negativ idag, men det går kanske över. Om inte annat till klockan fyra hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0