Snart klart!

Då var flytten nästan helt klar! Bara adressändringen som ska börja gälla=P. Vi skulle göra det stora flytten igår, men på grund av vissa saker kunde vi bara ta möblerna, alla kartonger fick vara kvar. Och jag blev magsjuk under natten, spydde som en gris och kunde inte behålla frukosten, vilket betydde att jag knappt hade någon ork och kunde inte hjälpa till så mycket. Men det gick smidigt, tog fyra timmar och då lämnade vi saker först hos mamma, körde tillbaka och tog saker som kom hem till pappa, körde tillbaka och tog resten, åkte till helsingborg, sen till annette och sist till familjeföretaget.

Idag lånade vi släpet och åkte och hämtade alla lådorna och det sista småplocket. Kvar finns bara sånt som ska slängas, och så ska det städas. Snart är allt över! Ska bli sååå skönt. Sen kan man börja leva lite normalt igen, inte ha den oredan som blir när man flyttar. Saker som ska sorteras och placeras in bland redan existerande saker. Det är inte lätt när man flyttar in hos någon. Mina sängar står här nu iaf, och det var så skönt att sova inatt. Jag ville inte vakna=)

J ligger på soffan och sover, så jag tänkte lägga mig i sängen och titta lite på Samantha Who, tycker den serien är jättebra! Christina Applegate är riktigt bra skådis också. Så jag ska poppa lite popcorn och slänga på mig myskläderna. Callie är fortfarande hos syrran, så jag kan riktigt slappna av och inte behöva tänka på att jag måste gå sista rundan med henne ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0