Stressad till max

Jag är verkligen stressad nu. Så stressad att jag har halsbränna värre än någonsin och ligger och svettas om natten när jag tänker på allt som måste göras idag. Jag skulle haft bilen, hade underlättat så mycket. Men J jobbar, så inte mycket att göra åt det. Bra att han jobbar, kommer att gå finfint tror jag.

Först ska jag hem till Annette och passa Viktor några timmar, men måste ta tåget senast tio över ett. Är egentligen för sent redan det, men jag kan inte åka tidigare. Tar tåget till Landskrona, möter upp mamma där som är snäll och ställer upp och hjälper mig med städningen. Väl där måste jag städa färdigt, och kommer hela tiden på saker som ska slängas och sånt, vi glömde ju speglarna så jag måste skruva ner dem...sen kom jag på kartongerna i källaren...*suck* Listan är oändlig. Tror jag ska skriva ner allt som ska göras, så slipper jag gå och tänka på det hela tiden.

Imorgon klockan ett lämnar jag nycklarna iaf! Sen är det hela över!! SOM jag längtar till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0