Vettig?

Hon:
Snacka om att förändras! Haha. Jag har gjort den största förändringen men ändå har kvar mitt hjärta, du förlorade tydligen ditt på vägen. Vår gamla vänskap dög tydligen inte till att ens snacka med varandra. Schyyst!

Jag:
Idag kl 12:54 Äh lägg av. Den enda förändringen du har gjort är att skaffa barn, annars är du likadan som du var på högstadiet. Varför jag inte svarade god jul till dig var för att jag glömde det, men det får man tydligen inte göra. Nej uppenbarligen är man arg för något då.
Jag bara väntade på det här, och nu kom det, du reagerar som du alltid har gjort. Vår vänskap försvann för längesen, efter alla gånger du börjat bråka med mig utan anledning. Det är som det alltid har varit.
Och jag är inte speciellt intresserad av att vara vän med dig nu heller, kom ihåg, det var du som tog kontakt med mig, inte tvärtom.   

Hon:
Idag kl 14:59 Ta och kolla noga nästa gång man går förbi dej, känner kanske inte igen mej längre? O att jag har skaffat barn har ingen med den förändringen att göra.
Jag döljer iallfall inte mitt rätta jag under smink.
Jag tog kontakt med dej för att det hade kanske varit roligt att börja snacka igen men det var tydligen ett misstag. Alla som snackar om dej har tydligen rätt. Men tack och hej, jag ska tydligen inte bry mej om att vi har känt varandra förlänge sedan. 
 
Jag:
Idag kl 20:36 Tyvärr har utseendet ingenting att göra med hur man är inuti, och det märks tydligt när det gäller dig. Spelar ingen roll att du har gått ner en massa, beter dig likadant fortfarande. Smink eller ej, vad spelar det för roll, du försöker bara komma med något som retar mig, med det biter ej. Du tar alltid kontakt med mig, slutar alltid likadant och jag bryr mig verkligen inte om vi har kontakt eller ej. Och vadå alla som snackar om mig? Snacka hur mycket ni vill, jag kan inte bry mig mindre. Jag kan verkligen säga att jag struntar i vilket, och försöka reta upp mig fungerar inte. Du har dina vänner, håll dig till dem och lämna mig i fred.  

Är detta en vettig konversation överhuvudtaget?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0