Bakis.

Jag är lite bakis idag. Jag drack inte så mycket igår men det slog ändå. Har kommit fram till att jag har fortfarande en jäkla massa ilska kvar, vilket James fick smaka lite på igår. Jag skulle till och med ringa honom och bara lägga på, endast för att irritera honom. Ville inte prata med honom, bara störa. Men jag går inte och känner mig arg hela dagarna, så det går på rätt håll iaf. Hoppas bara jag slutar med sms-trakasserierna snart. Bör ha gått över till nästa helg=P. Och jag tänkte faktiskt inte på honom på hela kvällen, det var inte förrän vi skulle gå hem som det kom.

Det blev inget ragg igår men det blev en lyckad kväll! Det var riktigt trevligt, först var vi hemma hos Petra, sen gick vi vidare till Kalle på hans fest. Där lyckades Marie vara i centrum större delen av tiden, alla skulle prata med mig, killar som tjejer. Jag hade skittrevligt. Åt morötter för att få omedelbart bättre mörkerseende och bildade ett förbund för synskadade (finns det inte ett sånt redan?), krängde chips och ostbågar och hittade en själsfrände, hon blir 25 nästa vecka och jag blev det förra veckan så vi är båda fiskar. Ja, vi kände oss som tvillingsjälar bara för det. Emma tror jag att hon hette, men det e jag inte säker på. Ja, det var en bra förfest. Sen vid tolv-tiden stack vi till etage, som spelade sjukt bra musik, kom den ena klassikern efter den andra, från första halvan av 90-talet mest, men även andra klassiker från andra årtionden. Jag kunde det mesta, eller ville tro det iaf, så jag har rätt så ont i halsen idag.

Nu är man hemma igen och ska sova en timme. Snurrar i huvudet på mig så trött jag är. På fredag går det igång igen, fest hos en annan Emma. Lördag blir det melodifestivalen och eventuellt utgång med Petra i Malmö. Full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0