Barnvakt.

Det är så roligt för genom att bo här får jag en helt annan kontakt med Viktor. Han börjar bli riktigt glad för mig, springer och kramar mig när de hämtar mig vid tåget och sånt. Och idag gick jag och hämtade honom tidigare från dagis, och då sprang han till och mig och skrek "tack!" hehe. Sen fick vi snabba oss för att hinna med bussen för jag var lite sen. Det känns riktigt roligt att kunna hämta honom och veta att han uppskattar det. Det får en att längta efter en egen liten knatte ibland hehe. Fast gudarna vet att Viktor är inte en ängel jämt och då brukar de tankarna försvinna igen =P Får nog hitta mig en andra hälft innan det blir aktuellt. Brukar fungera bättre då.

Satt i tio minuter i solen innan, blev så sur för vinden var typ konstant, och det bara irriterade mig. Kunde inte riktigt njuta av värmen från solen då. Jaja, tio minuter är bättre än ingenting. Kanske vinden mojnar till imorgon så kan jag sitta en halvtimme istället. Viktor har somnat, lite väl sent bara, och Annette är på väg hem från jobb. Känns som att jag också skulle behöva sova =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0