Barnvakt.

Jaha, då var man barnvakt idag då. Just nu ligger han och sover och jag får en paus=) Har varit några intensiva timmar, syrran och Micke åkte vid tio, och för att Viktor skulle vara så glad så möjlig så hade Annette sagt att vi kunde göra det och det och det och det...och han ville göra allt på en gång så klart! Vi började med att spela två spel, sen byggde vi lego, sen gick vi ut och gungade, sen tog vi fram cykeln och stack iväg en bra bit. När vi kom tillbaka ville Viktor titta på meckar micke, och somnade. Vi hann detta på två timmar. Nu har det varit lugnt i en timme, jag ska ta en smörgås och eventuellt hoppa in i duschen. I och med håret ska vara torrt när man plattar det, så spelar det ingen roll när jag tvättar det. Tänker mest på om de drar ut på tiden och kommer hem senare än tänkt. Jag vill ju inte behöva stressa sen. Fy vad roligt det kommer att bli ikväll. Jag kan inte hjälpa det, tänker på det hela tiden. En sak e säker iaf, jag ska ta det lugnt med drickan så att jag inte gör något dumt. Bör ha lite kontroll ikväll. Och kameran åker med såklart=). Har varit duktig och fotat en del, ska jag nu ha bilddagboken får jag ju använda den också.

Nu ska jag äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0