Dagen D.

Idag är det dags för min dejt med P. Fast det känns inte riktigt som en dejt, känns mer som att vi ska träffas för att se var vi har varandra. Antingen slutar kvällen med att vi är vänner eller så slutar den som en riktig dejt, att vi ska fortsätta dejta för att se vart det leder. Jag har som det är nu inga direkta känslor för honom, det är ändå ett halvår sen sist vi sågs och då hade jag inte känslor för honom heller. Jag tror det är samma sak för honom, men mycket har hänt sen sist för oss båda två. Men han är en jättetrevlig kille så vi träffar nog på varandra även om vi inte dejtar.

Så idag blir lite konstig. Har förlorat en hel timme nu när vi ändrade klockan, och nu ska jag hinna till Väla, plugga, duscha och sen åka vid fyra. Och klockan är halv elva. Det är pluggandet som blir lidande. Får iaf låna syrrans bil till Väla, det känns skönt. Vädret är iaf härligt, och nu är det ljust en hel timme längre på kvällen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0