Det gick ju bra.

Det gick bra i skolan idag, och för engångsskull känner jag inte panik inför seminarieuppgiften på måndag. Så länge jag inte tänker på allt jag har bakom mig =P. Men jag har bestämt mig för att i första hand göra den kursen som e just nu, i andra hand den förra kursen och i sista hand tentan på naturgeografin. Så får jag se hur tiden räcker till.

Sen pratade jag och James igår och bestämde att han skulle ha min mobil tills han fixat en ny, och jag har hans väggfäste, sen gör vi ett byte helt enkelt. Mot bättre vetande bestämde jag mig för att åka dit idag och lämna laddaren och samtidigt ta min cykel. Men det gick bra, James erbjöd mig skjuts hem igen till och med, för han skulle ändå hit. Det var skönt att vi iaf kunde vara i varandras närhet. Som sagt, vi kommer ju inte att umgås, men man ska ju kunna bete sig som folk åtminstone. Jag har börjat acceptera den nya verkligheten, nu gäller det att titta framåt.

Skönt att ha cykeln här nu dessutom, nu har man lite mer frihet iaf. Behöver inte ta en trekvart att promenera till tåget, man är inte bunden till bussarna som inte går hela dagarna. Och framförallt kan jag börja cykla med Callie, så hon får bli av med lite överskottsenergi.

Dessutom! Så fick jag och Petra pratat om lördag=) Vi är bjudna på förfest hos en kille som hon har hållt kontakten med sedan förra våren. Så vi är fyra, eventuellt fem, singeltjejer som ska dit. Akta er alla pojkar ;) Märkligt egentligen hur alla blir singlar samtidigt. Det e nog våren som är på g, alla vill leka av sig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0