En ny dag.

Och nya drömmar. Inatt drömde jag att jag och James var på Wallmans, men att det också var ett hotell och vi skulle dela rum med Jonas pappa, även dela säng. Det tröga i drömmen var att jag sov och drömde en hemsk mardröm, det var svinläskigt. Men när jag vaknade och ville ha tröst av James tyckte han bara att jag var löjlig och ville inte höra på mig. Sen började vi bråka för att han började anklaga mig för att fiffla med preventivmedlet för att bli gravid. Ha! Ja det hade varit något. Kan man inte drömma fina drömmar istället?

Idag blir det till att packa upp någon låda så att jag kan ta den med tillbaka till James och packa det lilla som är kvar. Tanken är att vi ska plocka det sista som är kvar idag ju. Känns mycket märkligt det här. Men det ska väl gå detta också. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0