Fest.

Jag behöver skingra tankarna, och vad är bättre då än en helkväll ute med singeltjejerna? Det är välbehövligt!! Denna helgen smäller det. Ska höra av mig till Patrik också, han bor ju nära nattklubben vi ska till. Kanske man kan gå på efterfest där sen, har ju inte fått se hans nya lägenhet än. Kan nog bli najs, med tanke på hur vårt senaste möte gick ;) Han har ju velat att jag ska komma till Malmö länge nu ju hehe. Äsch, annars hittar man kanske ngt annat offer. Först och främst handlar det om att festa och dansa, sen får vi se vad som händer. Jag behöver iaf ngt annat att tänka på, har gått hela dagen idag och bara haft ont i hela kroppen. Det har gått över i fysisk smärta nu, allt som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0