Fördelen.

Fördelen är dock att nu kan jag skriva om vad jag vill igen=) Han försökte såra mig jättemycket men bet inte på mig. Så nu har man inte det bekymret längre. Jag kan inte hjälpa att han fortfarande har känslor för mig. Han vill inte vara tillsammans med mig, men det han ville liknade väldigt mycket ett förhållande och så vill inte jag ha det. Och när jag inte vill det så är jag alla möjliga hemska saker. Det är så roligt. Om jag nu är så hemsk, varför var han då tillsammans med mig, varför ville han ha sex med mig i fredags, varför ringer han mig för att han är kåt och vill träffas för att ha sex? Så han kan försöka såra mig hur mycket han vill. Det spelar ingen roll. Att han ens håller på så här visar vilken person han är. Att han fortfarande är tonåring i skallen. Jättemoget James. Moget.

Det är rätt löjligt, för han försöker verkligen såra mig. Nu bekräftade han att han varit otrogen, mer än en gång. Men vad han inte fattar är att jag har ju trott det hela tiden. Så det sårar inte mig ett dugg. Lite arg blir jag kanske, för att jag var så dum att vara tillsammans med honom. Men sårad blir jag inte. Och det förändrar ju ingenting heller. Om han hade tänkt sig från början att vi skulle bli tillsammans så förstår jag om han inte vill erkänna det, för jag tolererar inte otrohet. Men vi skulle inte bli tillsammans igen, det är inget jag har velat. Jag vill inte vara hans flickvän och jag vill inte ha honom som pojkvän. Så om han har varit otrogen eller ej spelar ingen roll. Det som också får mig att le lite grann, är att det är ju jag som inte kan kontrollera mina känslor. Och nu är det han som flippar ut=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0