Förkyld.

Jag har gått och blivit förkyld. Var inte bara bakfylla igår. Idag mår jag ganska så kasst, och mandlarna är ömma. Så jag hoppas inte att de svullnar nu, gör skitont. Och just när jag är sjuk så har vi ingen värme i huset, i mitt rum var det 15 grader inatt. Pumpen in i huset har gått sönder, rörläggaren är här nu och försöker laga den. Jag hoppas det går, annars måste de beställa en ny och det tar ju ett litet tag. Som tur är finns det en kamin i huset, men varmvatten då?

Kom på att det är bara två dagar kvar tills jag ska på kurs med Callie! I rättans tid säger jag bara, hon börjar bli rätt så pestig. Inte alltid bättre att bo ute på landet i ett stort hus. Hon kommer undan lättare =P Vad vi ska öva på nu är hur jag ska få henne att lyssna på mig, att när jag säger "nej" så hör hon mig och slutar med det hon håller på med. Att hon kommer när jag kallar på henne. Så får vi se hur det går. Hade varit skitbra om jag kunde ha henne lös i trädgården, så kunde hon rusat av sig. Plus att det är mycket roligare att träna i trädgården än på köksgolvet. Det är målet! Bara min förkylning inte blir sämre till onsdag, då blir det inte roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0