Fortfarande arg.

Jag känner mig fortfarande arg, även om jag börjar släppa det nu. Jag flippade ut rätt bra igår kväll och trakasserade James en del, vilket jag borde ha låtit bli men är man arg så är man. Och jag var frustrerad för jag ville egentligen ringa till honom och bråka ordentligt. Men få ett klick i örat gör mig bara mer arg, plus att det hörs ju i hela huset. När jag fått reda på att han varit otrogen tog jag bort honom på facebook, och nu har han gjort sig osynlig, vilket jag tycker är rätt skönt. För man är ju nyfiken av sig och måste hålla koll på läget, men nu kan jag inte det. Skönt.

Jag försöker istället komma tillbaka där jag var igår mitt på dagen. Titta framåt, både på framtiden och på den närmaste tiden. Jag har typ fyra helger fullbokade nu med diverse saker. Mest roligast blir det på lördag, det ska bli roligt att kunna flörta hejvilt igen, har faktiskt saknat det. Man hånglar inte med alla man flörtar med, det är inte det som är grejen. Det är bara roligt =) Sen nästa helg blir det fest på fredagen och lördagen ser det ut som att det blir utgång i Helsingborg. Det var ju roligt sist, så varför inte.

Idag ska jag till Väla och shoppa lite. Bra terapi det där=P Fick ju presentkort i födelsedagspresent, så man har lite att handla för hehe. Måste hitta en fön också, James hade en jättebra men den Annette har är jag rädd för. Känns som den ska explodera närsom.

Näe, om man skulle ta och duscha och såna där saker. Det som känns mest skönt förresten nu när det är slut med James, är att jag kan vara mig själv igen. Han ville att jag skulle ändra på så mycket på så kort tid att man inte visste hur man skulle agera. Och ja, kom på det nu. Idag är det sex månader sen vi träffades, den kvällen där i Ängelholm. Shit, om man kunde gå tillbaka och ändra på det där. Då hade jag nog varit tillsammans med Johan nu ;) Tur att vi fortsatt att hålla kontakten hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0