Fredag.

Då var helgen äntligen här! Ikväll händer ingeting, Annette ska nog prova att föna mitt hår hehe. Kan vara bra med en egen frisör =P Imorgon blir det ju utgång i Malmö, ska bli svinskoj. Måste iväg idag och köpa lite dricka. Ja just det, ska vara barnvakt under dagen, rätt länge också tydligen, kommer vara rent slut innan kvällen är kommen!

Jag är så glad för min nya mobil. Synd bara att jag inte kan leka med den! Jag hoppas allt vad jag kan att sim-kortet kommer idag, men vad är oddsen för det egentligen? Iallafall, mobilen var inte det enda jag köpte igår, fick shoppat lite kläder också. Två kjolar, en topp och en pikétröja. Hade kunnat shoppa såååå mycket mer, men får ta det lite lugnt ;) Den ena kjolen tänkte jag ha nästa fredag, blir nog bra det.

Näe, nu ska jag äta frukost.

adressen e förresten http://mossemi.bilddagboken.se =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0