Helgen.

Vilken helg det har varit! Festen i fredags var svinrolig, vi hade så roligt att vi glömde gå ut=) Kom i sängs där vid fyratiden, full som en gurka. Sen bar det av hemåt på lördagen, var hemma vid tre, och åkte igen klockan sex för att ta sig till Malmö. Där tittade jag och Petra på melodifestivalen, för att sen gå vidare till sjätte våningen där det var fest. Det var också riktigt roligt! Träffade några trevliga personer innan vi rumlade hem vid fyratiden. Efter att ha snackat med James i en timme på telefon kom jag tillslut i sängs sextiden. Hujedamej. Nu är jag lite trötter måste jag ju säga. Det var en lyckad helg iaf=) Nästa helg har jag inget inplanerat, och det kommer nog stanna så. Behöver återhämta mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0