Hundkurs.

Idag hade vi vår första lektion. Och det gick jättebra! Callie fick springa av sig medan jag pratade med tränaren, så när det var väl dags att prova inkallning första gången så kom hon faktiskt till mig! Mirakel! Och det gick faktiskt ganska bra trots att det gick en häst förbi och sånt. Vi hann börja med att gå fint i koppel också, så nu har jag lite grann att träna på här hemma tills nästa vecka då det är dags för nästa lektion. I och med det är så lite tid innan så får jag träna lite mer intensivt så att vi kan gå framåt, inte traggla samma saker. Jag har ju bara 5 lektioner och vill helst inte slösa för mycket pengar på privatlektioner.

Var i skolan idag också, kryss i taket! Tittade på film, blade runner. Skitfilm säger jag bara. Usch, den var inte alls bra. Men det var lätta tre timmar iaf. Idag kom värmen tillbaka till huset! Så nu kan man äntligen leva normalt igen och inte gå runt och frysa hela tiden. Sen så var James här och vi bytade lite saker som jag råkat få med mig och som han hittade som var mitt. Fick pratat lite också, känns bra. Kan säga att jag känner inte alls mig arg längre, så nu kan han nog andas ut vad det gäller sms-trakasserier iaf ;)

Är urtrött, så blir nog en tidig kväll ikväll....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0