Intressant.

Idag blir det en intressant dag. Viktor är hemma från dagis, och Micke ska iväg och köra sen så han kan inte ta Viktor, inte ens på morgonen. Så slutade med att Annette stannar hemma till lunchen, sen tar jag över. Visst kan jag ta hand om honom, men tanken är att jag ska plugga samtidigt. Och DET ska bli intressant. Ja, något får jag nog gjort iaf. Sen när Annette kommit hem så tar jag tåget till Landskrona, ska ju sova där inatt. Börjar liksom klockan åtta imorgon bitti, och jag pallar inte gå upp i ottan. Ska bli roligt att vara med mamma ikväll också=)

Denna helgen ska jag endast plugga. Ska se hur mycket jag kan komma ikapp. Är bjuden på korridorsfest imorgon men jag pallar verkligen inte. Har ingen som helst lust att festa. Märkligt, andra helgen i rad =P Det e nog för att jag är så stressad förmodligen. Nästa helg blir det ju fest åtminstone hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0