Jag vet inte.

Är det bara jag, men är det inte lite konstigt att man håller kontakten med någon som man anser vara så avskyvärd? Jag är en riktigt hemsk person bla bla bla. Men varför då inte bara slopa kontakten när det tog slut då? Varför dra ut på det och vilja träffas och ha sex och så vidare? Det går inte ihop. Nu är det iaf avslutat, och jag kan faktiskt inte bry mig mindre. Jag gråter inte och hoppas att vi en dag kan prata med varandra igen. Näe, jag vill inte. Han höll mig tillbaka lite, för visst, man vet ju inte vad som händer i framtiden när han vuxit upp och vi håller kontakten. Kanske vi hittar tillbaka till varandra igen. Och de tankegångarna har hindrat mig lite. Så det är bara skönt att vi inte ska ha kontakt längre. Han ska spärra mitt nummer säger han nu, men det får han lov att göra. Så kan jag gå vidare i lugn och ro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0