Jajadå.

Jag försöker väl ett tag till då. Idag var jag i Malmö på hundutställningen. Glodde inte ett smack på ställande hundar, utan gick bara runt och letade bra priser på hundleksaker och löplinor. Och hundmat. Hundtränaren tyckte att jag skulle ha high performancefoder till Callie eftersom hon inte kan vara stilla. Jag hittade väl något, men var ganska besviken på årets utställning. Däremot hittade jag en löplina i neongult=P 15 meter långt, provade det här i trädgården innan, och det kommer nog att gå bra! Nu gäller det att träna med henne också.... Var bara där i en timme eller så, lite tråkigt när man är ensam.

Igår blev det bio i Helsingborg med James, Marcus och Elin. Först var vi på Harmony och åt middag. Vi hade lite synpunkter på maten, men det var gott iaf...Sen såg vi Män som hatar kvinnor, och jag måste ju säga det. Jag gillar inte svenska filmer egentligen men denna var svinbra. Nu i efterhand blev det en lyckad kväll men det var ganska jobbigt emellanåt att träffa James. Sist vi umgicks var vi tillsammans och det är svårt att låta bli att tänka på det som har varit. Men vi är vänner nu och jag tror att vi kommer att kunna fortsätta vara det=)

Näe, nu blir det middag och jag och Annette ska dricka lite vin=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0