Kävlinge.

Stod i Kävlinge i en halvtimme och väntade på tåget. För när jag skulle åka hem från Lund var tåget inställt, och det gick ersättningsbuss till Kävlinge, sen fick man ta tåg därifrån. Som tur var, var det pendlingstider så det gick ett tåg i halvtimmen. Men jag kom hem lite senare än planerat.

Det var dock väldigt trevligt i Lund. Jag mötte upp Emma, lämnade min tenta, sen gick vi till mcdonalds och åt hamburgare=) Vädigt gott måste jag ju säga hehe. Snackade en massa skit, det behövs ibland=P Blev bjuden på fest nästa vecka, inte hemma hos Emma, men hos ett par kompisar till henne som var på hennes fest sist. Där får jag även träffa killen från senast =) Pratade med Emma om det, kanske ska fråga honom om han vill ses efter en föreläsning eller ngt när jag ändå är i Lund. Kan ju ta en promenad eller ngt. Hon antydde att han nog hade blivit glad för det =)

Nu ska vi snart äta hemalagad pizza, ska bli mumsigt! Sen stupar jag nog i säng, sov inte många timmar inatt. Fördelen dock med att ha druckit kaffe igårkväll var att trots att jag inte kunde somna till en början var jag inte trött när jag vaknade hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0