Klarhet.

Ibland får man bara stunder av klarhet. Jag har känt mig fulltständigt förvirrad och mättad på känslor sen igår, och vaknade med ett tryck över bröstet. Tankarna virvlade och jag kände inte mig alls bra. Sen gick jag in på toaletten för att göra vid mig och plötsligt kändes allt självklart. Så här vill jag ha det. Kändes så simpelt och klart. Ja, så e det ibland.

Fick skrivit ungefär halva tentan igår, så nu har jag andra halvan kvar=P Lite press blir det ju, men jag brukar arbeta bäst då, så nog inga problem. Med tanke på hur lite jag egentligen suttit de senaste två dagarna så bör det ordna sig, jag kan ju sitta sent ikväll om jag vill, eller gå upp tidigt imorgon bitti.

Det enda jag stör mig på är att jag inte får lov att skriva vad jag vill i min blogg, för antingen läser James det eller ngn kompis till honom som sedan rapporterar. Känns bara som att sluta läs den då om det nu inte passar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0