Mardröm.

Detta har blivit en fullständig mardröm. James flippade ut fullständigt och hotade att komma och slå ner mig. Och jag tror faktiskt att han hade gjort det också. Just då hade han det. Det har blivit så illa att jag på allvar funderar på att göra en anmälan på honom. Samtidigt vill jag inte göra det, för hans skull. Det kan sabba hans planerade yrke som yrkesförare och han behöver inte ännu en motgång. Men samtidigt kan han inte hålla på så här. Jag känner på allvar att om vi hade fortsatt vara tillsammans hade han tillslut slagit mig, och det var inte långt ifrån i fredags. Ja, jag bet honom i fingret, efter att han hade satt handen över munnen på mig, hårt. Sen tog han mig hårt så han tryckte mig i kinden så det blev ett märke och jag hade ont i käken. Han låste in mig i rummet så att jag inte fick komma ut, vilket ledde att jag fick panikkänslor och skrek ännu mera, precis det han inte ville att jag skulle göra. Vad är nästa steg, att han slår mig så att jag blir tyst? Jag är rädd för hans nästa flickväns skull. Jag hoppas hon inte fastnar i något som hon inte kan ta sig ur.

Jag tror samtidigt att han kan ta sig ur det här, han är inte sig själv. Jag hoppas för sin egen skull att han gör det. Jag vågade inte ens åka dit ikväll och ta mina saker för jag var rätt för vad han skulle göra mot mig. Allt detta för att jag kommer och tar MINA saker, efter att HAN slängt ut mig och hotat att jag inte ska få dem tillbaka. Jag beter mig som jag gör endast för att han beter sig som han gör. Jag ringde honom idag och höjde inte rösten en enda gång, var snäll och berättade att vi skulle komma och sånt. Vad får jag tillbaka? Inte ett jäkla skit. Jag försökte, han försöker inte.

Hot, nej det vill jag inte ha. Nu är jag verkligen inte vara vän med honom mer. Tänk om vi träffas? Vad händer då? Ska jag frukta för mitt liv eller? Tassa på tårna fall i fall han får för sig att infria sitt löfte?

Jag har tagit mina saker, Micke lämnar nycklarna till James pappa imorgon, sen är han ute ur mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0